Hoe kunnen we u helpen?

Wat gebeurt er met mijn facturatie als ik verhuis?

Wanneer u verhuist, maken we een slotfactuur op voor het pand dat u verlaat. Uw contract blijft gewoon doorlopen op uw nieuwe adres, dus u geniet dezelfde voordelen als in uw vorige pand.

Dit is wat u moet doen wanneer u verhuist:

 

  1. U vult het energieovernamedocument in en stuurt het naar ons op. Via dit document geeft u ook de laatste meterstanden door waarop we uw slotfactuur baseren.
  2. Binnen 45 kalenderdagen nadat we uw meterstanden ontvangen, ontvangt u een slotfactuur voor het adres dat u verlaat.

 

Ontvangt u in de periode waarin u verhuist nog een tussentijdse factuur voor het adres dat u verlaat/verliet, dan brengen we die samen met uw andere tussentijdse facturen in mindering van uw slotfactuur.

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.