Hoe geef ik mijn meterstanden door als ik verhuis?

Wanneer u verhuist, maken we een slotfactuur op om de facturatie op uw oude adres af te sluiten. Daar hebben we correcte meterstanden voor nodig om u een juist bedrag aan te rekenen of te vergoeden. Wanneer u geen meterstanden doorgeeft, baseren we ons op een geschat verbruik dat uw distributienetbeheerder aan ons doorgeeft.

 

Laat ons tijdig weten wanneer we de facturatie op uw oude adres mogen afsluiten via Mijn essent.be. Voor energielevering op uw nieuwe adres neemt u best telefonisch contact op via 02 302 20 00.

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.