Hoe kunnen we u helpen?

Wat is de Ombudsdienst Voor Energie en hoe kan ik die bereiken?

De Ombudsdienst Voor Energie is een autonome federale dienst. Hij beantwoordt uw vragen en klachten over de elektriciteits- en aardgasmarkt en behandelt geschillen tussen energieleveranciers en consumenten. Heeft u een vraag of een probleem met uw energieleverancier, dan helpt de Ombudsdienst voor Energie u dus verder.

 

Heeft u een probleem? Neem dan eerst rechtstreeks contact op met ons, dan gaan we samen met u op zoek naar een oplossing.

 

Hoe kan ik contact opnemen?

 

Wilt u meer info over de Ombudsdienst voor Energie? Dan kunt u altijd terecht op www.ombudsmanenergie.be.

 

Of u kunt meteen contact opnemen via onderstaande gegevens:

 

Koning Albert II -Laan 8 bus 6

1000 Brussel

E-mail: klacht@ombudsmanenergie.be

Tel: 02/211.10.60

Fax: 02/211.10.69

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.