Hoe kunnen we u helpen?

Mijn contract loopt bijna af, hoe kan ik mijn contract vernieuwen?

Ten laatste twee maanden voor uw contract afloopt, sturen we u een voorstel op om uw contract te hernieuwen. In dat voorstel bieden we u een contract van het goedkoopste equivalent van uw huidige product.

 

Wilt u uw product veranderen? Dan neemt u best contact op met onze klantendienst via ons online contactformulier, of via het telefoonnummer 02 302 20 00.

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.