Hoe kunnen we u helpen?

Kan ik via domiciliëring betalen?

U kunt via domiciliëring betalen bij ons. Dan bieden wij steeds in dezelfde periode uw factuur aan bij uw bank, telkens rond de vervaldag van die factuur. Op die manier mist u nooit een betaling en bent u vrijgesteld van herinneringsbrieven en mogelijke aanmaningskosten.

 

Hoe kan ik domiciliëring als betaalwijze kiezen?

 

Via onze online tool Mijn essent.be kunt u uw betalingswijze aanpassen en het domiciliëringsmandaat digitaal ondertekenen. Daarna brengen we uw domiciliëring in orde!

 

Hoe weet ik of mijn domiciliëring in orde is?

 

Wilt u weten of we uw domiciliëring in orde gebracht hebben? Dan raadpleegt u Mijn essent.be. Als uw domiciliëring in orde is, dan vermelden we bovenaan uw factuur dat hij rechtstreeks aan de bank zal worden aangeboden. 

 

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.