Hoe kunnen we u helpen?

Er wordt een budgetmeter geplaatst, wat kan ik daaraan doen?

Wanneer er een budgetmeter geplaatst wordt in uw pand, dan kreeg u eerder ook al een brief met de vermelding 'staking van levering'. Als u het openstaande saldo betaalt voor de datum dat we op die brief vermelden, annuleren wij de staking van levering en wordt er geen budgetmeter geplaatst.

 

Wanneer we uw betaling niet voor die richtdatum ontvangen, kunnen we niet garanderen dat de plaatsing van de budgetmeter nog vermeden kan worden. Hou er rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren voor een overschrijving bij ons geregistreerd wordt.

 

Opgelet: dit is enkel van toepassing op gebruikers met een jaarlijks gelezen meter waarbij het jaarlijks elektriciteitsverbruik lager is dan 50 MWh en het jaarlijks gasverbruik lager is dan 100 MWh. 

Is dit niet het antwoord dat u zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vindt u daar meer uitleg.

Kreeg u nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen u graag verder.