Ik krijg toch nog facturen van mijn vorige energieleverancier, wat kan ik daaraan doen?

Je contract bij je vorige energieleverancier wordt pas definitief afgesloten wanneer je een slotfactuur betaald hebt. Die slotfactuur maakt je energieleverancier op basis van de meterstanden die je distributienetbeheerder doorgeeft. Het kan tot maximaal 45 dagen duren voor je de slotfactuur ontvangt.

 

Wat als ik intussen ook al een factuur van essent.be ontvang?

 

Het kan gebeuren dat wij je in de overgangsperiode van je vorige contract naar je nieuwe contract bij ons al een tussentijdse factuur opsturen. Wanneer je kijkt naar de verbruiksperiode die op onze factuur vermeld staat en de verbruiksperiode die op de factuur van je vorige energieleverancier staat, zal je merken dat de verbruiksperiode verschilt.

Is dit niet het antwoord dat je zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vind je daar meer uitleg.

Kreeg je nog steeds geen antwoord op je vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen je graag verder.