Hoe kunnen we je helpen?

Wat is de Ombudsdienst Voor Energie en hoe kan ik die bereiken?

De Ombudsdienst Voor Energie is een autonome federale dienst. Hij beantwoordt je vragen en klachten over de elektriciteits- en aardgasmarkt en behandelt geschillen tussen energieleveranciers en consumenten. Heb je een vraag of een probleem met je energieleverancier, dan helpt de Ombudsdienst voor Energie je dus verder.

 

Heb je een probleem? Neem dan eerst rechtstreeks contact op met ons, dan kunnen we samen met jou op zoek gaan naar een oplossing.

 

Hoe kan ik contact opnemen?

 

Wil je meer info over de Ombudsdienst voor Energie? Dan kan je altijd terecht op www.ombudsmanenergie.be.

 

Of je kan meteen contact opnemen via onderstaande gegevens:

 

Koning Albert II-Laan 8 bus 6
1000 Brussel
E-mail: klacht@ombudsmanenergie.be
Tel: 02/211.10.60
Fax: 02/211.10.69

Is dit niet het antwoord dat je zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vind je daar meer uitleg.

Kreeg je nog steeds geen antwoord op je vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen je graag verder.