Waar kan ik terecht met mijn vraag of klacht?

Heb je een vraag, een klacht of hulp nodig?

 

Neem dan zeker contact met ons op.

Dat kan online via het contactformulier of telefonisch op het nummer 02 302 20 00 van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18 uur (uitgezonderd feestdagen).

 

Als je aangeeft dat je een klacht wilt indienen, dan kom je bij een gespecialiseerd team terecht dat zich met jouw probleem zal bezighouden.

 

 

Ombudsdienst voor Energie

 

Vinden we samen geen oplossing? In dat geval kan je contact opnemen met de federale Ombudsdienst voor Energie. Die dienst beantwoordt vragen over de elektriciteits- en aardgasmarkt en behandelt geschillen tussen energieleveranciers en consumenten. Je kan pas bij de Ombudsdienst terecht nadat je eerst met ons een oplossing hebt gezocht voor je probleem.

 

Ombudsdienst voor Energie

Koning Albert II-Laan 8 bus 6
1000 Brussel


E-mail: klacht@ombudsmanenergie.be
Tel: 02 211 10 60
Fax: 02 211 10 69
Website: www.ombudsmanenergie.be

 

Download de contactgegevens van de Ombudsdienst voor Energie.

 

 

Wil je een schadevergoeding indienen?

 

Onder bepaalde voorwaarden en afhankelijk van de situatie kan je bij je distributienetbeheerder of bij ons als energieleverancier een aanvraag indienen voor een schadevergoeding. Meer details over de voorwaarden en hoe je de aanvraag invult, vind je via de hyperlinks hieronder.

 

Neem je elektriciteit en/of aardgas af in Vlaanderen? Vraag dan online een vergoeding aan bij netbeheerder fluvius.

 

Neem je elektriciteit en/of aardgas af in Brussel? Vul dan dit formulier in en stuur het, afhankelijk van de situatie, naar netbeheerder Sibelga of naar ons.

 

Neem je elektriciteit en/of aardgas af in het Waalse Gewest? Vul dan dit formulier in voor gas of dit formulier voor elektriciteit.

Is dit niet het antwoord dat je zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vind je daar meer uitleg.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en pixels.

Wij maken een onderscheid tussen functionele, analytische en marketing cookies. Ben je bekend met cookies en pixels en accepteer je het gebruik ervan? Klik dan op ‘akkoord en sluiten’. Wil je graag meer informatie of je toestemming instellen per soort cookies? Klik dan op ‘voorkeuren beheren’.
Voorkeuren beheren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en pixels

Wij maken een onderscheid tussen functionele, analytische en marketing cookies. Ben je bekend met cookies en pixels en accepteer je het gebruik ervan? Klik dan op ‘alles aanvaarden’. Wil je graag meer informatie over cookies? Lees dan hier meer over cookies en pixels.
Functionele cookies

De functionele cookies zorgen voor de goede werking van onze website. Deze kan je niet uitschakelen.

Deze cookies:

  • Zijn nodig voor de technisch correcte werking van de website
  • Slaan de voortgang van je bestelling op, zo voorkomen we dat dezelfde gegevens steeds opnieuw moeten worden ingevuld
  • Verzekeren de stabiliteit van de website
  • Slaan je log-in gegevens op
  • Monitoren de snelheid van de website
  • Zijn vereist om onze serviceproviders correct te verlonen

Analytische cookies

De analytische cookies worden gebruikt voor statistische en analytische doeleinden. Deze cookies worden gebruikt om meer te leren over het gedrag van bezoekers van onze website en onze website daar optimaal op af te stemmen.

Deze cookies:

  • Maken een verbetering van de gebruikservaring mogelijk

Marketing cookies

Marketing cookies helpen ons gegevens te gebruiken om op maat gemaakte aanbiedingen te kunnen tonen en om aanbiedingen en diensten op externe websites te tonen.

Deze cookies:

  • Leveren advertenties die bij je interesses passen
  • Bieden individuele en op maat gemaakte aanbiedingen aan om je de best mogelijke service te kunnen bieden
  • Maken levering van individuele aanbiedingen en diensten mogelijk, indien je reeds een van onze klanten bent gebeurt dit door de gegevens van je browsergeschiedenis te koppelen aan je klantgegevens
  • Maken uitwisseling van gegevens met bedrijven in de e.on groep mogelijk
  • Maken het mogelijk, om indien nodig rechtstreeks verbinding te maken met je sociale media-account
  • Maken het je mogelijk websites te delen op sociale media
  • Maken het je mogelijk opmerkingen te plaatsen