Waar kan ik terecht met mijn vraag of klacht?

Heb je een vraag of een probleem? Neem dan zeker contact op met ons. We zoeken graag samen met jou naar een oplossing.

 

Komen we er samen niet uit? Dan helpt de Ombudsdienst voor Energie je verder.
De Ombudsdienst voor Energie is een autonome federale dienst. Hij beantwoordt je vragen en klachten over de elektriciteits- en aardgasmarkt en behandelt geschillen tussen energieleveranciers en consumenten.

 

Koning Albert II-Laan 8 bus 6
1000 Brussel
E-mail: klacht@ombudsmanenergie.be
Tel: 02 211 10 60
Fax: 02 211 10 69
Website: www.ombudsmanenergie.be

 

Schadevergoeding

 

Wilt u een schadevergoeding indienen? Dan kan dat onder bepaalde voorwaarden. Vul het schadevergoedingsformulier in en bezorg het aan uw distributienetbeheerder of energieleverancier.

 

In Brussel:

 

Neemt u elektriciteit en/of aardgas af van Sibelga in Brussel? Vul dan dit formulier in.

 

In het Waalse gewest:

 

Neemt u elektriciteit en/of aardgas af in het Waalse Gewest? Vul dan dit formulier in voor gas of dit formulier voor elektriciteit.

Is dit niet het antwoord dat je zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vind je daar meer uitleg.