Hoe kunnen we je helpen?

Ik heb mijn factuur betaald, maar krijg nu toch een herinneringsbrief met aanmaningskosten.

Wanneer we je betaling niet voor of op de vervaldatum van de factuur ontvangen, sturen we je toch een herinneringsbrief met aanmaningskosten. Hou er rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren om je betaling te verwerken. We vragen je dan ook vriendelijk om de aanmaningskosten toch te betalen. Alvast bedankt voor je begrip!

 

Hoe kan je dit vermijden?

 

Om dit soort situaties te vermijden, kan je jouw facturen via domiciliëring betalen. Pas snel en eenvoudig je betalingswijze aan via het online domiciliëringsmandaat dat je vindt in in Mijn essent.be.  

 

Waarom moet je voor je aanmaning betalen?

 

Een aanmaningskost is een administratieve kost. Daarom wachten we tot de uiterste vervaldag van je factuur voor we er één opsturen. Wanneer we na die dag nog geen betaling hebben ontvangen, sturen we je een aanmaning waar je zelf de kosten van draagt.

Is dit niet het antwoord dat je zocht?

Bekijk eerst even de andere vragen. Misschien vind je daar meer uitleg.

Kreeg je nog steeds geen antwoord op je vraag?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. We helpen je graag verder.