Mijn Essent

Ken je Mijn Essent al?

Regel eenvoudig zelf je energiezaken, 24/7.

  • Monitor je facturen
  • Pas je voorschotbedrag aan
  • Kies je betalingswijze
  • ...
GA NAAR MIJN ESSENT

Vraag zkt. antwoord

Een energiecontract afsluiten, dat doe je niet zomaar elke dag. Logisch dat het niet allemaal even duidelijk voor je is. Ontdek onze antwoorden op veelgestelde vragen. Het antwoord op jouw vraag staat er misschien ook wel tussen. Probeer het eens!

Ga je verhuizen?

Bij een verhuis komt heel wat kijken, maar dat hoeft geen bron van stress te zijn. We verzamelden voor jou een heleboel antwoorden op verhuisvragen over je energiecontract, je facturen, je voorschotbedrag, je meterstanden en zo meer.

Eerste hulp bij

Elektriciteitsstoring of gasgeur?
Daarvoor neem je best contact op met je distributienetbeheerder (DNB). Klik op de knop hieronder om te weten te komen wie dat is.

Kantoor Essent

Kantoor tijdelijk gesloten

We volgen de aanbeveling van de overheid i.v.m. het coronavirus. Daarom is het tot 17/04/2020 niet mogelijk om voor klantvragen langs te komen op ons kantoor. We helpen u graag telefonisch of via ons contactformulier verder.

Ombudsdienst voor Energie

Heb je een klacht? Bespreek die dan gerust met ons.

Vind je dat we jouw klacht niet of onvoldoende hebben beantwoord? Dan is er nog altijd de Ombudsdienst voor Energie.

 

Koning Albert II - Laan 8 bus 6
1000 Brussel

klacht@ombudsmanenergie.be

Telefoon: 02 211 10 60
Fax: 02 211 10 69

Logo Essent

Onze energie. Daar geniet je van.

Essent levert elektriciteit en aardgas aan consumenten en bedrijven in België. We staan voor optimisme in een markt die continu beweegt. 300 enthousiaste medewerkers zetten zich elke dag in om grote en kleine oplossingen te bieden die het leven van onze 550.000 klanten comfortabeler maken. Want energie is van ons allemaal!