Via social media
We antwoorden meestal binnen de 2 uur.
(van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur, uitgezonderd feestdagen)
Essent heeft in 2011 het Charter voor klantvriendelijkheid ondertekend (inwerkingtreding op 1 januari 2012). Wat ervoor zorgt dat wij alle redelijke middelen inzetten ter verbetering van onze interne procedures voor registratie, traceerbaarheid en behandeling van vragen en klanten van consumenten.
Bekijk hier het charter voor klantvriendelijkheid
In 2017 ondertekende Essent het vernieuwde consumentenakkoord, een mooie volgende stap in de bescherming van de consument op de energiemarkt. Wij verbinden ons ertoe dit consumentenakkoord strikt na te leven.
Essent onderschrijft, als onderdeel van de E.ON groep, de E.ON gedragscode. Deze bevat de principes waar we als organisatie voor staan en definieert de doelstellingen van E.ON. Ze zijn gericht op eigen verantwoordelijkheid, oprechtheid, loyaliteit en respect tegenover mens en milieu.
E.ON gedragscode
E.ON gedragscode voor leveranciers
Wij behoren tot de internationale groep E.ON. Actuele informatie over de E.ON groep is enkel beschikbaar op deze website.