Klantenservice
Door een update aan ons systeem kan het zijn dat u deze maand een aparte voorschotfactuur ontvangt voor aardgas en elektriciteit. Onze excuses voor het ongemak.

Betaalt u via domiciliëring? Dan gaan de beide bedragen ook afzonderlijk van uw rekening.

Genieten van energie. Dat is ook snel en eenvoudig een antwoord vinden op al uw energievragen.
Deze pagina wijst u de weg.
Uw contract
Uw afrekeningsfactuur
Uw producten
Uitstel van betaling aanvragen
Documenten opvragen
Contract opzeggen
10 meest gestelde vragen
  • Wanneer krijg ik mijn afrekeningsfactuur?
  • Hoe wordt mijn voorschotbedrag berekend?
  • Hoe weet ik wanneer mijn domiciliëring in orde is?
  • Hoe weet ik of Nest ook met mijn verwarmingsinstallatie werkt?
  • Rekent essent.be een verbrekingsvergoeding aan?
  • Ik wil mijn contract met essent.be opzeggen. Wat moet ik doen?
  • Hoe wordt mijn afrekeningsfactuur berekend?
  • Kan ik mijn voorschotbedrag veranderen?
  • Ik ben klant bij essent.be. Wat moet ik doen als ik ga verhuizen?
  • Hoe weet ik welke facturen ik al betaalde?