Contact Center Manager

Als Contact Center Manager zet je de klant in alles wat je doet centraal en weet je dit zowel binnen de organisatie als naar de externe contact centers uit te dragen. Je kan een ruime expertise binnen de contact center wereld voorleggen en weet als people manager je team te coachen en motiveren.

  • VISIE: Je hebt een duidelijke visie over de richting die je met de contact centers van Essent uit wil en weet de ganse Essent-organisatie hiervoor te enthousiasmeren.
  • RESULTAATGERICHT EN ORGANISATIE: Het opmaken en opvolgen van service level agreements met contact centers heeft voor jou geen geheimen.
  • KWALITEITSGERICHT: Je weet als geen ander welke KPI’s en kwaliteitsstandaarden essentieel zijn binnen de contact center wereld en bewaakt deze nauwgezet. Je doet dit in nauwe samenwerking met onze kwaliteitsafdeling.
  • SAMENWERKING EN COMMUNICATIE: Je ziet erop toe dat er een optimale afstemming is tussen de activiteiten van de back-office en deze van de front-office.
  • KLANTGERICHTHEID: Je bent gewend om in processen te denken en zoekt waar mogelijk naar optimalisaties om zo de klanttevredenheid en efficiëntie van onze Customer Service nog verder te verhogen.
  • LEERGIERIGHEID & VERANDERINGSGERICHTHEID: Je houdt ervan je te verdiepen in de trends en innovaties binnen contact centers en customer service en weet deze innovaties ook om te zetten naar de praktijk. Stilstaan is voor jou achteruitgaan
  • COACHEN EN MOTIVEREN: Door je enthousiasme, je positiviteit en je klantgerichtheid weet je jouw team maar ook andere stakeholders in de organisatie te motiveren om een positieve bijdrage te leveren aan het bieden van de beste customer service.

Wat heeft Essent jou te bieden?

Je komt in een organisatie waarin initiatief nemen wordt beloond. Een job bij een succesvol energiebedrijf dat altijd in beweging is. Stilstaan is geen optie! Durf jij op deze rijdende sneltrein te springen?

  • Flexibele uren en de mogelijkheid om na drie maanden één dag per week van thuisuit te werken, zorgen ervoor dat je je werk- en privéleven beter op elkaar kunt afstemmen.
  • Een persoonlijk opleidingsbudget geeft je de mogelijkheid om nog verder te evolueren.
  • Een bedrijf dat zorgt voor haar mensen. Ons feestcomité organiseert regelmatig activiteiten die zowel de geest als het lichaam voeden.
  • Een bedrijf dat luistert naar de mensen die er werken en dat samen met haar medewerkers op zoek gaat naar nieuwe mogelijkheden intern wanneer de nood hiertoe aanwezig is.

Wat heb jij Essent te bieden?

  • Een Bachelor- of masterdiploma of je bent gelijkwaardig door ervaring;
  • Minimaal 8 jaar ervaring in een contact center omgeving;
  • Door je duidelijke visie, je drive en enthousiasme weet je jouw team, maar ook alle andere stakeholders mee te krijgen met je verhaal;
  • Je doorgedreven kennis over de werking van contact centers, tooling, workforce management en customer centricity zorgen ervoor dat je je team inhoudelijk kunt challengen en dat je de juiste focus legt;
  • Ervaring met het aansturen van externe contact centers is een groot pluspunt;
  • Je bent een sterke onderhandelaar die er steeds naar streeft een lange termijn partnership te realiseren;
  • Je communiceert zowel mondeling als geschreven foutloos in het Nederlands en het Frans;
  • MS Office heeft voor jou nog weinig geheimen; vooral Word, PowerPoint en Excel.

Interesse?

Solliciteer dan hier online!

 

 

Is deze job je op het lijf geschreven?

Bekijk het overzicht van de vacatures