Business Service Agent

Functieomschrijving

Als Business Service Agent ben je het centrale aanspreekpunt voor alle klanten van een aan jou toegewezen B2B klantenportefeuille. Je volgt de dossiers van je klanten nauwkeurig op (ook administratief) en hebt zowel telefonisch als schriftelijk contact met hen. Je rapporteert hierbij aan de Teamleader Business Desk.

  • Je maakt offertes op maat: je verzamelt hiervoor de nodige gegevens en staat in voor de administratieve voorbereidingen van offertes tot en met de contractverwerking.
  • Je beheert en volgt klantendossiers op: je geeft de correcte data in CRM in, je staat in voor het klassement, de algemene correspondentie en het verstrekken van juiste informatie aan de betrokken afdelingen of collega's.
  • Je bouwt een goede relatie met de klanten op door op een efficiënte manier alle telefonische vragen te behandelen, gaande van eenvoudige informatieverstrekking betreffende facturatie/contract tot het oplossen van diverse problemen in samenspraak met andere diensten. Indien nodig stuur je het probleem door naar de bevoegde diensten.
  • Je neemt actief deel aan sales vergaderingen en je werkt mee aan de voorbereidingen van klantenevents, mailings,…
  • Je werkt actief aan het behouden van jouw klantenportefeuille door accuraat klantvragen te beantwoorden.
  • Je reageert accuraat op servicevragen van klanten: je treedt op als single point of contact voor de klant, je dispatcht vragen die je zelf niet kan oplossen naar andere diensten (registratie, billing, …) en volgt deze vragen op tot de oplossing is gevonden.
  • Je beantwoordt productvragen: je hebt een goed beeld van het aanbod van de huidige producten en/of kent de mogelijke alternatieven.

Wat heb jij essent te bieden?

  • Je hebt minstens een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt een eerste klantenervaring in een B2B omgeving;
  • Je bent commercieel ingesteld en proactief in het ontdekken van opportuniteiten;
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans, kennis van het Engels een plus;
  • Je hebt ervaring met het formeel communiceren naar klanten, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je kan een grondige kennis van MS Office voorleggen: Word, Excel, Powerpoint, ...;
  • Je bent nauwkeurig en administratief sterk;
  • Je bent proactief, flexibel en zelfstandig en werkt graag in teamverband;
  • Je bent vertrouwd met CRM en databases;

Wat heeft essent jou te bieden?

  • Een uitdagende functie waarin je continu kan bijleren en de organisatie nieuwe inzichten kan verschaffen;
  • Een individueel trainingsbudget zodat je je ‘eagerness to learn’ verder kan voeden;
  • Een uitdagende en veranderende sector waarbij geen enkele dag hetzelfde is;
  • Een mooi salarispakket uitgebreid met een hele resem aan extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering (ambulante zorgen na 1 jaar dienst) en dit gratis én voor het ganse gezin, een CAO 90 bonus, een dividendpremie, een personeelstarief én korting op je factuur van gas en elektriciteit);
  • Leuke activiteiten die vanuit het feestcomité georganiseerd worden;
  • En vooral veel toffe collega’s!

Interesse?

Solliciteer hier online!

 

Is deze job je op het lijf geschreven?

Bekijk het overzicht van de vacatures